czwartek, 22 sierpnia 2013

Kianitowa łza.......


                                                                       *   *   *


                                                                            *   *   *


                                  Jak zdążyłyście już pewnie zauważyć  w wyborze kolorów
                                  jestem raczej monotematyczna. Przeważają brązy i zielenie.
                                  Tym razem  niebieski kianit  dostał szansę  na  zaistnienie
                                  na tym świecie , w formie  eleganckiego wisiora.
                                  Do obszycia  zużyłam 2,5 mm srebrnych kulek , koralików 
                                  Tila matte iris blue , koralików Toho w kolorze hematytowym.
                                  Podszyty jest syntetyczną skórką w kolorze srebra , ozdobiłam
                                  go wisiorkiem z kuleczką labradorytu , a zawiesiłam na łańcuszku
                                  w odpowiednim kolorze.

                                                                           *   *   *

                                 Witam wszystkich serdecznie , dziękuję za to , że zaglądacie
                                  do mnie i potraficie dotrwać do końca posta i na dodatek
                                  pozostawić  szalenie miłe komentarze.

                                                                          *   *   *

10 komentarzy:

  1. Ależ piękny... ostatnio lubie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,Jagodko:
    Wspanialy naszyjnik-medalion-wisior-sama nie wiem,jak go okreslic-hmmm...-wspaniala 'kanitowa lza'w misternie utkanej ramie.Koraliki dobralas idealnie-pieknie wspolgraja ksztalty i kolory.Dla mnie-jest to ideal,ktory nosilabym bez zastrzezen.
    Masz przecudnie zdolne lapeczki i wielkie wyczucie ksztaltu i koloru.
    Pozdrawiam cieplutko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, a niebieskości i granaty to moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kianity są magiczne, a Ty tylko dodałaś mu uroku swoją wyobraźnią. Wyszedł elegancki, prosty ale bardzo i oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł postu pasuje idealnie! Piękna praca :)


    http://qrkoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się plączę z żyłkami, a Ty spokojnie i cichutko robisz takie cuda. Pięknie wyszedł, naprawdę.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny i bardzo klasyczny. Świetnie udało Ci się dopasować tile! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się jak Ty to robisz? Każda praca taka "do końca" przemyślana, a z drugiej strony wydaje mi się, że z taką łatwością "żonglujesz" tymi koralikami:))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! i kolor jak by dla mnie stworzony, lubię niebieski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń