niedziela, 18 sierpnia 2013

dalszy ciąg ......

...mojej zmienności .
Dalej między moim podstawowym zajęciem ,
jakim jest obszywanie  kamieni , dla  odmiany
plotę różności  z  materiałów zgromadzonych
wcześniej, bez pomysłów.

   
                                                               *   *   *


                                                               *   *   *


                                                                   *   *   *


                             cyt. " życie bez radości jest jak długa podróż bez gospody..."
                                                                                                     Demokryt z Abdery

15 komentarzy:

  1. Czasem materiały kupione bez pomysłów, a przyprawione odrobiną pasji zamieniają się w niezwykłe cudeńka i dają mnóstwo radości. Nie tylko autorowi pracy, ale również tym którzy podziwiają owoce jego talentu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxima! Rzeczywiście, coraz częściej zaczynam kupować bez pomysłu, bo może się przyda. Oczywiście , przydaje się. Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  2. Ja już nie mam słów, aby się ciągle nie powtarzać :)))
    Oświeć mnie co jest na pierwszym zdjęciu... wygląda jak kuferek z zameczkiem... ale ten zameczek chyba koralikowy jest....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ataboh! Na pierwszym zdjęciu jest bransoletka z koralików bricks, dla zdjęcia położona na pudełku. Miłego dnia!!!

      Usuń
    2. No to nieźle się nabrałam ;))))

      Usuń
  3. Ale Cię wzięło to plecenie! Fajny jest ten ostatni wisior. Lubie to połączenie kolorów.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabel ! To jeszcze nie koniec, rzeczywiście , coś to plecenie bardzo mnie wciągnęło !!! Pozdrawiam serdecznie, życząc Ci dużo zdrowia!!!

      Usuń
  4. Śliczny ten ostatni wisior! Pięknie wykonany i super dobrałaś kolory. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,Jagodko,wlasnie odkrylam Twoj Blog.Piekne rzeczy tu mozna zobaczyc.Pelen podziw-pelen zachwyt.Pozdrawiam Serdecznie ze Szwecji-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Bardzo mi miło Cie gościć w moim królestwie !!!Pozdrawiam Cie również serdecznie , z Katowic!!!

      Usuń
  6. Pierwsza bransoletka w pierwszej chwili wydała mi się zapięta na zamek, bardzo fajna. Wisior ostatni piękny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka, bardzo podoba mi się bransoletka, sama nie wiem czy bardziej ze względu na kolor czy formę, jest taka klasyczna i przyciąga oko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twoje pomysły. Bransoletka super, ale mnie najbardziej podoba sie wisior.Podgladam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj lubię tę Twoja zmienność :) Mi najbardziej do gustu bransoletka przypadła :)

    OdpowiedzUsuń