sobota, 24 sierpnia 2013

Bransoletka " Aniko "


                                                                    *   *   *


                                                                       *   *   *


                              To nie jest mój projekt. Wykonanie, tak.
                             Dzięki  serfowaniu po Waszych blogach , zawsze znajdę coś
                             ciekawego. Jakiś czas temu znalazłam na węgierskim blogu
                             Aniko Gyongyszerelem  takie bransoletki.  Stwierdziłam ,że
                             spróbuję , spróbowałam i udało się.  Nazwałam ją właśnie  tak,
                             bo chociaż w ten sposób mogę podziękować za  możliwość
                            posiadania takiej bransoletki.

                                                                   *   *   *

 
                                                                   *   *   *

                                     
                                   To są dzisiejsze projekty mojej  Wnuczki  Alicji.
                                   Rośnie mi projektant , może niedługo będę miała
                                   własne projekty i nie będę miała  "stresa" ,że zgapiam
                                    czyjeś prace ????? Dziękuję Alusiu !!!

                                                               *   *   *

                                     Dziękuję ,że wpadacie do mnie i komentujecie,
                                         to ogromny zastrzyk energii do pracy.

                                                               *   *   *

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ataboh! Ty wiesz jak ważne dla mnie są Twoje słowa!!! Dziękuję!!!

      Usuń
  2. hello,Jagodko Mila:
    Bardzo szybko Ci sie 'dzierga noca'.
    O tym,ze rowniez pieknie-'nie wspomne'-haha:-))
    Bardzo ladny to wzorzec bransoletkowy i warto go sobie zrobic.Kolorki zastosowalas takie 'moje'-bardzo przepadam za wszelkimi zieleniami-w ciemnym srebrze zwlaszcza.Wnusia-projektantka bardzo dolna dziewczynka.Jesli ma pasje i kocha projektowac-wszystko przed Nia!:-)
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko! Rozpieszczasz mnie takimi komentarzami, ale co by nie mówić są one bardzo , bardzo miłe!!! Dziękuję!!!

      Usuń
  3. Ty to zawsze coś pięknego wyszukasz śliczna,aż mam na nią ochotę:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka przepiękna. Projekt, to jedno, ale jeszcze trzeba mieć talent żeby go wykonać, a Tobie tego nie brakuje.
    Masz rację, rośnie projektantka i powiem szczerze, ten pierwszy projekt ma w sobie "coś". Może pokusisz się przełożyć go na koraliki? Ciekawe jak wyglądałby na "żywo" czyli w koralikach:))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita bransoletka! Świetnie dobrałaś kolory! Zaraz ruszam na ten blog ze wzorem, bo coś takiego warto mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka rewelacyjna .Podziwiam talent i cierpliwośc do super duo:)

    OdpowiedzUsuń