niedziela, 15 kwietnia 2012

Wisior " Yolanda "



                         Jak widać na załączonym obrazku, moje ręce muszą być  wciąż zajęte
                         jakąś robótką. Ten wisior  został wykonany na zamówienie dla 
                         sympatycznej pani Joli z jaspisu krajobrazowego. Użyłam  do  jego
                         ozdobienia  koralików Toho  matowych i błyszczących. Podszyty jest 
                         syntetyczną skórką w kolorze czekoladowego brązu. Mam nadzieję,że
                         przypadnie do gustu swojej właścicielce.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy jaspis! Praca bardzo gustowna, na pewno spodoba się właścicielce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, wszystko jest równiutkie i dopracowane w każdym calu:). Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojna głowa, przypadnie do gustu. Połączenie jaspisu krajobrazowego i Twojej oprawy - musi się podobać. Osobiście jestem zakochana w jaspisie.Każda jego odmiana jest piekna.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za rozpieszczanie!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Droga Jagódko,
    po raz kolejny zadziwiasz - piękny wisior.
    Zazdroszczę Ci, że masz tyle czasu na wykonanie tych cudeniek. Dla mnie ostatnio doba jest zbyt krótka a pomysłów tak wiele - no ale cóż muszę je na jakiś czas odłożyć.
    Pozdrawiam gorąco w ten deszczowy dzionek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za pozytywy ,oczywiście miałyście rację! Bardzo podoba się swojej właścicielce ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń