piątek, 22 czerwca 2012

" Wakacyjne bransoletki "

 
                                                                            *   *   *
 
                                                                               *   *   *

                                                                                  *   *   *

                                                                              *   *   *
                                       Tak jak przypuszczałam , nie da się żyć bez koralików.
                                       Przygotowałam jeszcze przed wyjazdem  te dwie bransoletki
                                       jako prezenty.Pewnie będzie do tego jeszcze jakiś drobiazg
                                       może zakładka do książki, może kolczyki nie wiem jeszcze.
                                       Jeszcze jutro wieczorem  coś tu pokażę ??? Może mi się uda.
                                  
                                                                            *   *   *


                                                  Dziękuję za   odwiedziny i życzenia wakacyjne.
     

6 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza ta różowa, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mi trudno wybrać która ładniejsza:)Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za miłe słowa !!!Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne:) i śliczne zapięcie ma ta pierwsza... możesz zdradzić gdzie takie można dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Pogodna!! Takie zapięcia, jak i inne bardzo ładne możesz zakupić w Skarbach Natury !!!Pozdrawiam wakacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń