czwartek, 7 czerwca 2012

Naszyjnik "Taki sobie ..."


                                                                            *   *   *

 
                                                                           *   *   *

                         
                              Naszyjnik " Taki sobie...."  powstał dzięki temu,że  nic  innego
                              tego wieczora mi się nie udawało. Przy szydełkowaniu sznura
                             bez przerwy spadały mi koraliki z szydełka, musiałam wciąż wracać,
                             podpruwać, więc stwierdziłam ,że zrobię coś innego. Coś innego
                             też nie bardzo mi się udawało, nic mi nie pasowało,ani kolory, ani kształty
                             po prostu  zastój. Stwierdziłam,że przynajmniej spróbuję się czegoś
                             nowego nauczyć. Takim  to sposobem zabrałam się do nauki  techniki
                             herringbone , ale na trzy koraliki  do góry, a nie jak do tej pory robiłam
                            dwa do góry. No i tak sobie robiłam, robiłam, aż zrobiło się takie właśnie coś.
                            Jako,że bardzo lubię duże koraliki to i sznur jest dość gruby, z koralików
                            w kolorze miedzi (oczywiście) i ecru. Bardzo jestem zadowolona, bo wieczór
                            został wykorzystany jak należy i mam  nowy  sznur korali.

                                                                               *   *   *
                                                    Witam wszystkich i dziękuję za komentarze.

                                                                               *   *   *

3 komentarze:

  1. Taki sobie a ładny.Wyobraz sobie, że ja nic nie koralikuję. Szydełkuję. Zrobiłam małą serwetkę, a w planie mam duuużą. Warto co jakiś czas wzbogacić się o nowa technikę, choć nie da się ukryć, że to zabiera mnóstwo czasu.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ktoś tu mówi, że mu sznury nie wychodzą... ?! Dla mnie prosty i piękny... super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny, jeszcze takiego nie próbowałam, świetnie wygląda, też lubię spróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń