czwartek, 19 lipca 2012

Surowa, mrożona .....raz!!!!!!!

                                                                            *   *   *
                                                                          *   *   *
                            
                                  Kupiłam te koraliki planując zupełnie inny projekt.
                                  Okazało się,że są tak nierówne,że nic innego nie dało się z nich
                                  zrobić. Tylko bransoletka, kanciasta, bo to są koraliki  kostki.
                                  Szkoda było je wyrzucić , a bransoletka komuś może się podobać,
                                  mnie tak trochę się podoba,nawet taka kanciasta.


                                  cyt. " do solidnej pracy dodaj miłość,
                                  a ujrzysz dzieło sztuki..."                         John Ruskin

9 komentarzy:

  1. I taki jej urok, ze kanciasta. Ladna i mysle ze nie tylko mnie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta i elegancka :)
    W prostocie jest nadzwyczajne piękno.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam kupić ostatnio takie kostki - inny kolor- ciekawe czy też nie będą kanciaste :/ a bransoletka piękna, swój urok ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przez to że kanciasta, to bardziej lód przypomina, super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalna i rzeczywiście wygląda jak zmrożona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że Wam się podoba.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz bransoletki,bardzo spodobał mi się cytat.Pozwolisz,że go sobie zapożyczę:)

    OdpowiedzUsuń