piątek, 13 lipca 2012

Naszyjnik " Maroon jasper"

                                                                                 
                                                                           


                                                                      


                                                                          


                                                                      

                                  
                                                                           
                           "Maroon jasper" to następny naszyjnik z kolekcji "Skrzatów"
                           Bordowy jaspisik oprawiłam koralikami Toho w kolorach transparent
                           frosted olivine, opaque frosted  oxblood, hybrid pepper picasso.
                           Pomiędzy koraliki wszyłam sznureczek , na takim samym zawiesiłam  jaspisik.
                           Podszyłam go syntetyczna skórką w kolorze bordo, zapięcie i krawatka
                           są w kolorze starej miedzi. Wymiary wisiorka to 5x4cm.

                                                                     

                              cyt.    "Sprawiaj innym radość. Zobaczysz wtedy,że radość cieszy !!!!!
                                                                                                            Friedrich Theodor Fischer

9 komentarzy:

  1. skąd bierzesz takie piękne kamienie, nawet nie słyszałam ich nazw! cudowne, ten sznurek i ta miedź świetnie tu pasuje, nadały niesamowitego smaczku

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te jesienne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantasztikusan szép, harmonikus színek és formák, mint mindig!!!
    Köszönöm a kedves szavakat!!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać te Twoje naszyjniki. A ten jest przepiękny!!! Cudne kolory, jak zwykle rewelacyjnie dobrane do kamyczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny!. Pomysł z wszyciem tego sznurka- świetny. I ten sznurek świetny kolorystycznie. W pierwszej chwili zastanawiałam się przez moment jakim ściegiem uplotłaś sznur ( czyli co slepemu po oczach?)
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, ciekawe połączenie i kolorystyka.
    Jezeli pytasz o wykończenie bransoletek to robie to zwykłym ściegiem grzebykowym i równoczesnie nawlekam koralik, Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny haft, świetnie dobrany kolorystycznie do kamienia - majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję.Sprawiacie mi ogromną radość odwiedzając mnie i pozostawiając wspaniałe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. woow świetny - i piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń