wtorek, 17 lipca 2012

Moje przerwy....bransoletki

                                                                    
                                                                             *   *   *

                                                                      
                                                                           *   *   *

                                                                       
                                                                             *   *   *

                                                                           
                                                                           *   *   *


                                                                            *   *   *

                          Te bransoletki to krótsze lub dłuższe przerwy w obszywaniu  kaboszonów.
                          Każda  z nich zajęła mi więcej lub mniej czasu. Tym samym odetchnęłam
                          trochę od  kamyków, nabrałam chęci do pracy , wylęgło się parę nowych
                          pomysłów.   Jak zwykle do pracy użyłam koralików Toho i Preciosa ,
                          użyłam rzemienia płaskiego ze skóry  oraz po raz pierwszy białego kauczuku 
                          jubilerskiego.
                                                                           *   *   *


                                           Dziękuję za odwiedziny , pozdrawiam serdecznie 
                                                            i zapraszam ponownie.

                                                                           *   *   *

7 komentarzy:

  1. A ja na razie złożyłam zamówienie w kilku sklepach i czekam na ich realizację. I czekam aż mnie oczy przestaną zadręczać. Bardzo lubię kolor tych koralików z pierwszej bransoletki. Najchętniej robiłabym wszystko w tym kolorze.A jak Ci się robiło tym kauczukiem jubilerskim? Jak go zakończyłaś? Nigdy nic nim nie robiłam, więc nie wiem jak on się spisuje. A tak w ogóle to ładne te Twoje przerywniki.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne,bardzo lubię oglądać twoje prace szkoda,że nie mogę pomacać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Húúúúú...... nagyon sok sol szépséges ékszert készítettél !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, ile nowości, wszystkie śliczne, a w zasadzie każda inna, aż ciężko się zdecydować, która najładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zachwycasz ... 8-)!!!
    No i widać że nie próżnowałaś na wakacjach, hi hi.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo, na wakacjach nie zrobiłam prawie nic, miałam lepsze zajęcie ,miałam Młodą. Te bransoletki to już po wakacjach w przerwach , bo robię wiele rzeczy naraz. Pozdrawiam Was gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anabell, ten kauczuk tyko przycięłam do wklejenia, a zachowuje się trochę nieciekawie.
    Jest "niepokorny" dopiero po dłuższym formowaniu układa się, jak sobie zażyczysz. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń