wtorek, 10 lipca 2012

Naszyjnik "Rodonit "

                                                                        *   *   *
                                                                         *   *   *
                                                                           *   *   *
                                                                     
                                                                          *   *   *
                         Szukałam rodonitu długo. Okazało się,że jest to kamień  o barwie
                        trudnej do oprawienia. Dłuższy czas nie mogłam dobrać koralików,
                       wreszcie jak już znalazłam koraliki i  zaświtał mi pomysł jak  oprawić
                       tego "drania", jak już  go ubrałam i zawiesiłam , uważam,że jest .......
                       Jakie jest Wasze zdanie ???  Osobiście nie lubię fioletów, może dlatego
                       nie podoba mi się ten naszyjnik,a może rzeczywiście spruć i zrobić od nowa?
                       Tylko  jakim kolorem???? Proszę o  pomoc, a może komuś bardzo się podoba?
                       to proszę do mnie napisać na maila  <      yagarad@onet.eu    > coś zrobimy!!!

                                                                             *   *   *
                              Dla poprawienia nastroju, oczywiście sobie najbardziej :

                                                                       
                                                                          *   *   *


                                                                       *   *   *


                                                                         *   *   *


                                                                        *   *   *


                                                                    *   *   *

            
                          Młoda , to jedyny na świecie człowiek,który rozumie moją pasję!!!!!!!!!!
                                                                
                                                                    *   *   *
                                       Życzę wszystkim pięknego i słonecznego dnia   !!!!


16 komentarzy:

  1. za to ja fiolety uwielbiam i moim skromnym zdaniem kamień w otoczeniu tych "brudnych" fioletów prezentuje się pięknie, nic bym nie zmieniała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgadzam, wygląda naprawdę pieknie. I też mam taką Młodą, która rozumie moją pasję, i czasem koralikujemy sobie razem ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym nic nie zmieniała, również lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i jest... fajny jest!:) wyszło bardzo dobrze. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za dobre słowa. Zauważyłam już dawno,że niekoniecznie to co mnie się podoba , podoba się innym.Tak było np.z ubraniami dla mojej Córki jak była nastolatką. Kupując jej ciuch,kupowałam to co nam się nie podobało, ona natomiast była zachwycona. Cieszę się,że podoba się Wam , moje kochane zaglądaczki !!!!!!! Bez Was moja praca nie miałaby sensu. Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę oryginalna, mnie też się podoba:). Lubię fiolety. Z załączonego obrazka wnioskuję, że Młoda nie tylko rozumie Twoją pasję ale idzie w Twoje Ślady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, i o to chodzi! Gdyby wszystkim się podobało to samo, było by bardzo nudno! A naszyjnik ma swoją urodę!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Uściski dla Młodej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kocham fiolety i w ogóle wszystkie kolory są piękne.Grunt,to dobrze je dobrać,aby nie gryzły się za mocno,a w harmonijnym dobieraniu kolorów jesteś mistrzynią.Nic nie zmieniaj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic nie pruj! absolutnie nie!! jest piękny, fiolety są piękne (mimo że jestem wierną miłośniczką niebieskości), kolory oczywiście dobrałaś idealnie!!! obszyłaś idealnie! wykończyłaś sznurem idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze dobrane. Jest interesujący i na pewno niebanalny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny i dobrane koraliki idealnie!!.Fiolety pewnie komuś się spodobają i jak Ty nie będziesz ich nosić to może ktoś je przygarnie.
    Ja jestem wielbicielką niebieskich ale i inne kolory noszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co pruć:) Wyszło, jak na mnie, świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zmieniaj, tak jest dobrze. Oczywiście jest możliwa i druga wersja - czerń.To naprawdę trudny kolorystycznie kamień.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam bardzo , każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    Tym bardziej,że każda z Was jest mistrzynią w tym co robi.Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. uważam, że do rodoniutu pasuje róż i fiolet inne barwy z nim nie widzę, i dlatego też stwierdzam, że u ciebie wyszło idealnie, i nie pruje się swoich prac !
    dlatego autorskie prace są tak oryginalne - inne i bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń