środa, 7 marca 2012

Kolczyki " Szarość i brąz "





6 komentarzy:

  1. Piękny komplet. Bardzo lubię hematyt.I świetnie sie komponuje z miedzianym kolorem.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez przypadek tu trafiłam i pobuszowałam troszkę :)
    Wisior Sara mnie zachwycił poprostu, jest przecudowny !
    Wiekszość Twoich prac uważam za wspaniałą, a pomysł z wykorzystaniem Twojego niesamowitego Modela jest niezwykły i miły dla oka, wiem co mówię, miałam takiego podobnego i wspominam ciągle tego uparciucha, którego miałam szczęście posiadać.
    Gratuluję talentu i cierpliwości ;)
    Pozdrawiam Ala alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to sobie wymyśliłaś.
    Przepiękny komplecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wspaniałe komentarze, są dla mnie inspiracją do dalszej pracy.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń