sobota, 21 września 2013

Jesienny spektrolit....

Na pewno zauważyłyście moją  pogoń
za pięknymi kamieniami. Uwielbiam  ich
szukać , podziwiać , kupować !!!!
Oczywiście potem potrzebuję czasu na 
zastanowienie się , z którego , w jakie koraliki,
znacie to i to jest piękne.  Faktem jest ,że  fotograf
ze mnie marny, nawet dobry aparat mi nie pomoże,
ale bardzo sie staram , aby pokazać moje kamyki
z jak najlepszej strony.  Ten spektrolit zachwycił mnie
od pierwszego wejrzenia .  Był tak pięknie mieniący ,
w tak pięknych , jesiennych kolorach ,że  postanowiłam
od razu ,że będzie mój !!!  Jest mój !!!
Tylko zdjęcia nie oddają jego piękna. Jest  odziany  
w koraliki Toho i fire polish , podszyty jest  czarną skórką,
aby nie przesadzić , i nie  odwrócić uwagi  od kamyka ,
zawiesiłam go na czarnym  łańcuszku.
Tu  przed zakończeniem pracy, udało mi się złapać promień słońca:


 
                                                                    *   *   *


                      Tutaj  wygląda  co najmniej smętnie! A taki nie jest , zapewniam !!!

                                                                         *   *   *

9 komentarzy:

  1. Ten kamień ma w sobie ogień, umiejętnie go ujarzmiłaś, ale nie zgasiłaś. Wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą jarzębinką trafiłaś w sedno! Dokładnie tak skojarzyła mi sie oprawa. Pięknie wygląda, zwłaszcza w promieniach słońca! I te cieplutkie kolory! Mamy jesień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello,Hello,Jagodko-on NIGDZIE nie wyglada 'smetnie':-)
    Jest tak uroczy i tak elegancki,ze zapiera dech-ch...Uwielbiam taka elegancje.Piszesz mi,ze chcialabys zrobic taki 'bogary koralik':-)Podobalo mi sie to okreslenie,ale ja wlasnie chcialabym umiec zrobic cos tak eleganckiego,jak tworzysz TY.Wydaje mi sie,ze kiedys tworzylam wiecej takich wlasnie rzeczy-teraz-przeladowuje.Mnie sie w ogole wydaje,ze wszyscy tworza piekne rzeczy,tylko nie ja.Musze popracowac nad stylem:-)
    Ten medalion jest wprost przecudowny-wspanialy kaboszon i przepiekna oprawa.Zadne tam...'smety':-)
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  4. Achaaa-a pokaz jeszcze ten 'sznurr',bo on zwisa przeciez na czyms fantastycznym i widac tego tylko kawalek:-)
    Sciskam raz jeszcze.
    Halutka

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKUJĘ WAM ZA WSPANIAŁE KOMENTARZE. SĄ MI POTRZEBNE JAK POWIETRZE DO ŻYCIA!!! DZIĘKI !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy,w moich ulubionych kolorach! Elegancki i tajemniczy...
    Duzo slonca posylam Jagodko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biżuteria jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń