niedziela, 15 września 2013

I znowu zielono.....mi


                                                                      *   *   *


                                                                        *   *   *
                                       Dzisiaj troszkę  spokojniej , znowu zielono , ale
                                       kolor zielony działa na mnie kojąco. Oczywiście to nie
                                       koniec , bo zielonych kamyków mam jeszcze sporo, ale
                                       będę je mieszać z innymi ( mam nadzieję ) kolorami.
                                       Tu akrylowy kaboszon , koraliki Toho  galvanized  blue gold
                                       gold lustered dark chocolate bronze oraz koraliki fire polish
                                       matte dark olivine.Wisiorek jest podszyty syntetyczną skórką
                                      w kolorze starego złota.
*   *   *

Dziękuję wszystkim zaglądającym do mnie ,
wszystkim nowym  zaglądającym ,
oraz wszystkim ,którzy decydują się zostawić ślad
      swojej obecności  w postaci komentarza.

*   *   *

cyt. " w życiu musi być dobrze , niedobrze ,
bo jak jest tylko dobrze,
to jest niedobrze...."
                                                              Jan Twardowski

*   *   *
Tutaj muszę się pochwalić , zostałam wylosowana
w rozdawajce u Anabell z bloga "nic specjalnego"
oto co mi się dostało :


Anabell, bardzo dziękuję za piękny wisior !!!
                                                 
                                                                       *   *   *

12 komentarzy:

  1. Śliczny wisior stworzyłaś :) Bardzo mi się podoba wzór obramowania kamienia, jego środkowa część - ten niby kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:
    Delikatny i zielony:-)
    Bardzo pieknie oprawilas ten zielony kaboszon.Podoba mi sie tez jego zawieszenie-zielony 'zmijec' jest przeuroczy.
    No i Gratuluje 'rozdawajki':-)
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity!!! Dla mnie to najpiękniejsza Twoje praca z tych ostatnich (a wszystkie mi się podobały)!!! Piękne kolory, świetny pomysł, ale przede wszystkim precyzja robi ogromne wrażenie!!! I gratuluję wisiorka. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i jak zieleń to nie mój kolor tak ten wisior bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior piękny, zieleń niedługo zniknie z krajobrazu dlatego fajnie mieć taki "przypominacz":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Zieleń śliczna jest- ale oplecenie podziwiam bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo serdecznie dziękuję za Wasze wspaniałe komentarze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cudo, oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wisior, bardzo nieruzinkowo podchodzisz do tematu tak przecież wyeksploatowanego, a zarazem niezwykle elegancko i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisior cudo :) pięknie tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń