niedziela, 29 września 2013

Biały jadeit....

JADEIT kamień władzy , długowieczności ,
płodności , mądrości i równowagi.

 

                                                                     *   *   *


                                                                       *   *   *


                                                                      *   *   *
 
                                Biały jadeit  po kilku pruciach , wreszcie uzyskał  oczekiwany
                                przeze mnie  wygląd.  Wbrew pozorom trudno było dopasować 
                               te wszystkie koraliki  tak , aby  zachować symetrię , a o to 
                               w tym całym przedsięwzięciu mi chodziło.  Użyłam tu koralików
                               Toho w kolorze matte color opaque white oraz  dark bronze.
                               Koraliki Tile i bricksy również w kolorze white , natomiast  
                               fire polish  są w kolorze matte metallic dark cooper.
                               Jak zawsze u mnie, wisior jest podszyty syntetyczną skórką ,
                               a do zawieszenia uplotłam sznur techniką herringbone  z wstawkami
                               z bricksów i  Tili.

                                                                 *   *   *

                                Wczoraj  byłam  na nowej katowickiej Giełdzie Minerałów
                                i Biżuterii  , gdzie długo wybierałam  kamyki , opróżniałam
                                stopniowo portfel , ale do domu  przyniosłam niżej  pokazane
                                cuda   :


                          Zgodnie z ruchem  wskazówek zegara , zaczynając od  godziny 12.oo
                          opowiadam co następuje  :   agat botswana , prehnit , agat koralowy ,
                          obsydian złoty , agat koralowy II , jaspis passolit ,  trylobit i w centrum
                          tego interesu , pięknie mieniący się labradoryt.  Tak więc przede mną 
                          znowu trochę pracy.

                                                                       *   *  *

                                   Dziękuję wszystkim , którzy dotrwali do końca tego postu,
                                   pozdrawiam serdecznie  i życzę miłego tygodnia.

                                   Pozdrawiam również bardzo ciepło  biżuteryjki  z bloga
                                  robieblyskotki.blogspot.com , z którymi spędziłam 
                                   szalenie miłe chwile , na wyżej wymienionej giełdzie.

                                                                        *   *   *

8 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękujemy za pozdrowienia =)
    Spędzenie z Panią tych kilku chwil było niesamowitym doświadczeniem, Pani prace są jeszcze piękniejsze na żywo niż na zdjęciach, a Pani jest niesamowicie ciepłą i sympatyczną osoba =) mam nadzieje że jeszcze sie kiedyś spotkamy

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję! Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!!

      Usuń
  2. Nie było mnie trochę i teraz nie mogę oderwać oczu od tych wszystkich cudowności, które powstały w ostatnim czasie. Wisiory są przepiękne. Każdy jest małym arcydziełem. Wykonane z dużą precyzją, wyczuciem i smakiem. Masz niesamowitą wyobraźnię. Już nie mogę się doczekać co powstanie z kamieni zakupionych na giełdzie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mada, bardzo dziękuję za taki miły komentarz !!! Pozdrawiam Cię ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej;
    Piekny ,jadeitowy naszyjnik.Biele zawsze sie doskonale prezentuja z brazami,miedzia i 'starym zlotem'.Swietnie zaprojektowany,idealny kolorystycznie.
    Nowa kolekcja kaboszonow tez wspaniala.Bardzo kocham prehnit.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, zresztą jak wszystko, co tworzysz! Bardzo fajnie wyszedł ten zestaw kolorów! No i ten sznurek! Prosty, a taki efektowny! Zazdroszczę giełdy i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. P_r_z_e_p_i_ę_k_n_y
    podziwiam precyzję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! A z kamyczków to cuuuuuda powstaną :D

    OdpowiedzUsuń