czwartek, 30 maja 2013

moje szczęście.......

......moje szczęście sięga nieba!!!
Dzięki wymiance z Beatą z  Artystycznego Bohaczykowa ,
mam  przecudnej urody rzeźbę , karteczkę i  medalionik ,
wszystko osobiście stworzone przez wyżej wymienioną .
Jest dla mnie  Artystką Wszelkiego  Rękodzieła !!!!
Sami zobaczcie te cuda , które od  wczoraj są moją
własnością , a z których posiadania jestem niesamowicie
dumna i zadowolona :
 

                                                                      *   *   *


                                                                   *   *   *


                         Ten gość  natychmiast został zakwaterowany  na najwyższej półce
                         mojego królestwa. Tak, co by był na widoku, ale żeby nikt go nie dotykał.
                          Uważam ,że jest wyjątkowo przystojny.......
                                        
                                                                  *   *   *


                                                                      *   *   *


                             Medalion , malowany osobiście  przez Beatę , otrzymałam
                             z poleceniem, może raczej z podpowiedzią , aby go ubrać 
                             w koraliki.  Zrobię to na pewno, bo wielką przyjemnością 
                             będzie  trzymać w ręku  taką piękną rzecz , choć nie wiem ,
                             czy dam radę jeszcze dodać mu  uroku , bo sam w sobie jest 
                             piękny !!!!       Dziękuję Beatko !!!!

                                                              *   *   *

    Natomiast ja przygotowałam dla Beaty  komplet  biżuterii 
    z koralików Toho i Tila. Broszka , bransoletka i kolczyki  wchodzą 
   w skład tego kompletu. Do tego dołożyłam jeszcze  wisiorek "Żółty skrzat"
   z żółtego jadeitu  ubranego w koraliki Toho, oraz kulkę wyplecioną
   z koralików Super Duo.
  Jestem bardzo ciekawa ,czy moje biżutki  trafiły w gust Beaty  ?????
 


                                                             *   *   *

                                 cyt. " ..żeby być szczęśliwym,
                                                        dodawaj do tego , co masz ,
                                                              i odejmuj od tego , czego pragniesz..."
                                                           
                                                             *   *   *                   

3 komentarze:

  1. Obie jesteście szczęściary, tylko się nie zapatruj w tego przystojniaka, bo o koralikach zapomnisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz to już po prostu nie mogę się doczekać paczki... na zdjęciu wygląda to po prostu genialnie... i ty pytasz czy mi się spodoba???? Po prostu nie może być inaczej!
    A przystojniak faktycznie jakby był do tej półki na wymiar...

    OdpowiedzUsuń