czwartek, 9 maja 2013

Moja pierwsza ......

.......wymianka !!!!!!   
      Jestem zachwycona , mam  przepiękną chustę ,
      którą  otrzymałam od Sylwii z bloga "U Sylwki " .
      Jestem tak bardzo podekscytowana,że  pewnie 
      moje zdjęcia nie będą  rewelacyjnie , ale musiałam
      się pochwalić  , już teraz.
      Oto  moja  piękna   :

        

                                                                       *   *   *


                                                                         *   *   *


                           Ja natomiast przygotowałam dla Sylwii   kulę srebrno-czerwoną ,
                           oraz bransoletkę do kompletu , zgodnie z życzeniem .
                          Zarówno kula jak i bransoletka są   plecione peyotem z koralików Toho .

                                                                  *   *   *

8 komentarzy:

  1. Doskonała wymianka! Ciepła chusta zawsze się przyda, kolorki ma letnie więc nawet w lecie założysz. A Twoja biżuteria jak zawsze piękna! To już mistrzostwo co Ty robisz, a kule mnie zadziwiają... taka precyzja:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagódko, czymże jest mój skromny udzierg przy Twoich cudownościach. Małość nad małościami i cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość w zamian za cudeńka, któe od Ciebie dostałam skromnisiu ;-) Zaraz i ja się pochwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ją u Sylwki, jak ją robiła. A Twoje prace - jak zawsze idealne piękne... z tobą wymianka to coś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ataboh ! Myślę ,że wymianka z Toba to by było COŚ!!! Co Ty na to ????
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja musze,bo inaczej sie udusze. Ta chusta ma wlasciwosci magiczne Droga Jagodo. Uwierz,jesli kiedys bezdziesz potrzebowala dobrej energii do sie nia otul i zamknij oczy,a wtedy poczujesz. Masz w nie dwa kawalki serca,pamietaj

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam za brak polskich znakow :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyś kiedyś miała ponownie ochotę na wymiankę, napisz koniecznie! Tworzysz same cuda. :) Śliczną chustę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń