niedziela, 25 sierpnia 2024

Nie tylko kamienie...

 Kocham kamyki , ale ich chwilowy brak nie sprawia ,że będę siedzieć

i nic nie robić. Dobre są  wszystkie inne materiały , byle można  by je

oprawić w koraliki  ...Przykładowo prezentuję poniżej materiały akrylowe,

 plastikowe ,ceramiczne :





 




 






                       Prezentację  zakończę tymi pracami , które  uszyłam już parę lat temu.

                      Kształciłam swoje umiejętności ,szukałam nowych inspiracji i nowych

                      materiałów.     W następnym poście postaram się pokazać "cudeńka "   

                      z zupełnie innych materiałów. Bardzo cieszy mnie taki przegląd prac,

                     bo  tworzeniu ich oddałam całe serce , czas i cierpliwość. Wszystkie moje 

                      prace wykonałam z wielką starannością , wszystkie wisiorki są podszyte

                       naturalną skórką , i te wszystkie , które dotrwały ze mną do dzisiaj nie 

                      straciły nic  ze swojej atrakcyjności.    

                                                                             *   *   *

                              cyt. "Praktykuj filozofię ciągłego udoskonalania .

                                      Stawaj się trochę lepszym każdego dnia ...."

                                                                                                  Brian Tracy

                                                                              *   *   *

                                   Miły Gościu , jeżeli moje pisanie sprawia CI przyjemność,

                              to proszę zostaw ślad swoich odwiedzin , w postaci komentarza ,

                             niekoniecznie muszą być pozytywne, krytykę dzielnie zniosę!!!

                                                                             *   *   *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz