wtorek, 20 sierpnia 2024

Brązowa torebka...

 

                                     

                                          Na tylnej stronie ma dwie naszywane kieszonki ,

                                                     oraz jedną wewnętrzną na telefon...





                               Ta urocza torebka powstała ze skóry ,uzyskanej przeze mnie

                   w procesie "rozbioru starego skórzanego fotela "czyli dostała drugie życie.

                   Sama ją zaprojektowałam, przygotowałam wykrój i sama ją  usztywniałam

                   pianką samoprzylepną , na dodatek sama , ręcznie ją uszyłam.

                   Dla zainteresowanych podaję  wymiary : 21 x 30 x 6 cm.

                   Jestem z niej bardzo zadowolona.

                       Poniżej  początek procesu tworzenia:

       


                                                                  *   *   *

            cyt." Milczenie to tekst , który niezwykle łatwo jest błędnie zinterpretować..."
                                                                                                                  Julian Tuwim

                                                                   *   *   *

                                           Ciekawa jestem, czy jeszcze ktoś mnie pamięta ???

                                                Jeśli tak , to radość wypełnia moje ego!

                                                                         *   *   *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz