piątek, 2 sierpnia 2024

Dawno mnie tutaj nie było...

 Dawno mnie tutaj nie było, co wcale nie znaczy ,że nic nie robię. Musiałam trochę odetchnąć

od tworzenia  różnych rzeczy. Był  taki moment w moim życiu, że miałam dosyć i kamyków 

i koralików a nawet skórek. Mam jednak nadzieję, że na mojego bloga jeszcze ktoś zagląda. 

Postaram się co jakiś czas wrzucić coś nowego.







                                   Mała torebusia na telefon , uszyta ręcznie z naturalnej skóry.


                                      Sprawdziła się poprzedniego lata , na spacerkach  z pieskiem.

                                                                          *   *   *

                                     cyt." Ucz się z wczoraj , żyj dla dzisiaj ,miej wiarę w jutro... "
                                                                                                          Albert Einstein

                                                                      *   *   *

                                             Dziękuję, że tu zajrzałeś , zapraszam ponownie!!!

                                                                      *   *   *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz