środa, 16 października 2013

Azurytowy trójkąt


                                                                          *   *   *


                                 Mały  kaboszon azurytu, koraliki Toho round , treasure,
                                Tile , super duo , fire polish i  magatama
                                pozwoliły  mi na tę odrobinę  szaleństwa , co w moim 
                                przypadku jest nie lada wyczynem , bo niebieskości  u mnie
                                wyjątkowy niedostatek. Całość podszyta  jest syntetyczną skórką
                                w kolorze  czarnym , do tego łańcuszek również czarny i   ......
                                wisiorek jak znalazł. Ważne ,że  mój pierwszy "widz"  stwierdził
                                " no , może być , fajny .."

                                                                   *   *   *

                        cyt." czego nie można dostać, wydaje się zawsze lepsze niż to ,
                             co się ma. Na tym polega romantyka i idiotyzm ludzkiego życia..."
                                                                                                             E.M. Remarque

                                                                     *   *   *

                                   Bardzo serdecznie witam nowe  zaglądające do mnie osoby,
                                   jak i wszystkich , którzy  uważają  ,że warto tu zajrzeć ,
                                  i zostawić parę bardzo miłych dla mnie  słów komentarza.
                                  
                                                                      *   *   *

11 komentarzy:

  1. Kolory dobre na zimę - jak zatęskni się za morzem. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i nawet w zimowy dzień przypomni o słonecznym lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam i zostaję - wisior cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piekny azurytowy trojkat.Znam ten kamien-kiedys mialam takie 'kostki' byly powstegowane fioletem na zieleni-to bardzo ciekawy kamyk i moze miec kilka postaci.
    bardzo pieknie oprawilas ten trojkacik:-)
    -Pozdrawiam-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kształt, kolory też mi się bardzo podobają, że nie wspomnę o wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani prace są cudowne,cieszę się że odnalazłam tego bloga lepiej póżno niż wcale.Wisior z małym konikiem morskim to mój faworyt, jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szuper mutatós, szépséges ékszer!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko " no , może być , fajny .." - mnie on zauroczył tym, że jest niebanalny

    OdpowiedzUsuń