sobota, 13 lutego 2021

Bransoletka ....

 Bransoletka z koralików Super Duo w kolorze iris blue,

jako uzupełnienie  sznura z poprzedniego postu. Uszyłam ją inną techniką

i doszłam do wniosku ,że nijak nie pasuje.Teraz do tej bransoletki będę musiała

uszyć sznur,oczywiście tą samą techniką. Teraz widać urok tych koralików.

                                                                             *   *   *

                              cyt." Uwierz w siebie, tego  nigdy nie pożałujesz..."

                                                      

        Tak się  prezentuje , tak najładniej widać jak się błyszczy.... 

                                                                   *   *   *

2 komentarze:

  1. Jadziu kochana! Uwielbiam te Twoje sznury ♥♥♥. Chyba i ja się o coś podobnego muszę pokusić, bo mam niezliczone ilości Superduo, które leżą w pudełku i czekają na moje zmiłowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Caterino , nic innego,tylko bierz igłę w dłoń i czyń !!!! Praca miła, łatwa i daje efekty!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń