poniedziałek, 8 czerwca 2020

Bransoletki.....


                                 Bransoletki "How to Make Peyote with Cube Beads" z YT


                                     Bransoletka "Go Round in Cirkles Bracelet z YT




                                    Powyżej  łańcuszek  mojej roboty. Z czego, zapytacie....
                               Nigdy nie wiem co może mi się przydarzyć danego  wieczoru.
                               Wczoraj , przy okazji naprawy turkusowej bransoletki , dla 
                               pewnej miłej Pani, stwierdziłam ,że mogę sprawdzić co słychać
                               u moich turkusów, oczywiście zanurkowałam w moje archiwum , 
                               i znalazłam !  Trzy beczułki turkusu afrykańskiego , kulki
                               chryzokoli i kawałek  howlitu i niezbędne do następnych 
                               czynności  dodatki w kolorze złota , a to kółeczka , kawałek
                               łańcuszka chainmaille o splocie"rosetta" i zapięcia w kształcie ósemek.
                               Połączyłam to wszystko i wyszło , co wyszło.
                                Co Wy na to ?   Mnie się podoba!

                                                                             *   *   *

                                   cyt." Twoi najbardziej niezadowoleni klienci 
                                            są źródłem najlepszej nauki ....."
                                                                                                    Bill Gates
                                  
                              

2 komentarze: