sobota, 7 marca 2020

Tęczowe,hematytowe półowale.....

Wbrew moim wcześniejszym obawom,mój przymusowy urlop
od "prac ręcznych " zaczyna chylić się ku końcowi....
Jeszcze chwileczkę, jeszcze momencik......znów będę mogła
wrócić do koralików,ale na razie udało mi się stworzyć nowy,
naszyjnik z tęczowych , hematytowych półowali...znowu !!!!!







                                                                       *   *   *

                         cyt." Jeśli nie chcesz,znajdziesz wymówkę,
                                  jeśli chcesz , znajdziesz sposób........."     
                                                                                                                   Krzysztof Budziński

                                                                                       *   *   *

                                           Witam serdecznie , zapraszam do komentowania.....


                                                                      *   *   *

3 komentarze:

  1. Podoba mi się baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Ataboh! Ja nadal jestem urzeczona hematytem!

      Usuń
  2. As reported by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh on average 42 pounds lighter than we do.

    (And really, it has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    Click on this link to uncover if this easy questionnaire can help you release your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń