sobota, 21 marca 2020

Siedzę w domu i dziergam...

Siedzę w domu i co mam robić???? Jak to co,dziergać.....
No to dziergam nowe bransoletki.
Bransoletka "Oliva Bracelet" według instrukcji .
https://www.youtube.com/watch?v=4Bazo22_viE :






                                                                       *   *   *

                       cyt." Czasem trzeba coś stracić , żeby zrozumieć jak było ważne...."

                                                                         *   *   *

                                      Czy ktoś tu jeszcze zagląda?  Jeśli tak, to serdecznie
                                                         zapraszam  ponownie !!!!!!! 


                                                                          *   *   *
 

2 komentarze:

  1. Zagląda właśnie postanowiłam sprawdzić jak trudno robi się tę bransoletkę co masz na zdjęciach.
    Zawsze lubiłam Twoje prace. Czasem się nie będę wykręcać bo u mnie to kwestia organizacji.
    U mnie dawno nic z koralików nie robiłam, teraz sprawdzę czy jeszcze umie

    OdpowiedzUsuń