wtorek, 17 grudnia 2019

Znowu hematytowe półowale...

Już wcześniej nadmieniałam,że  do swoich prac wykorzystuję
tylko to, co posiadam jeszcze w swoim "przydasiowym archiwum".
To bardzo trudna sprawa, nie wszystko pasuje, nie wszystko można ze sobą połączyć,
ale staram się , i oczywiście efekt końcowy , jaki jest .........każdy może zobaczyć.
Nie mam odpowiedniego warsztatu, mam  tylko biurko,więc trudno zrealizować
swoje pomysły , brakuje im porządnego wykończenia , ale mimo wszystko, jeszcze parę
prac wykonam , oczywiście z należytą starannością,a pomysłów mi nie brakuje.









                         Tutaj drugi wariant tego  wisiorka.  Element mosiężny nie jest zamocowany
                          na stałe , można go odpiąć , w zależności od upodobania w danej chwili.

                                                                        *   *   *

                              cyt." Nie żałuję rzeczy , które zrobiłam źle , ale żałuję dobrych rzeczy ,
                                      które zrobiłam dla  nieodpowiednich ludzi...."  

                                                                         *   *   *

                                          
                                                                       *   *   * 
          
                                         Witam  serdecznie !!!!
                                          Dziękuję    i zapraszam ponownie !!!!!!!
                                      
                                                                        *   *   *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz