wtorek, 5 stycznia 2016

Drobiazgi .....

Kilka nowości powstało  w czasie świątecznego
odpoczynku. Jak same wiecie, taki odpoczynek to także  koraliki.
Od dawna chciałam zrobić takie drobiazgi, ale przyznam
szczerze,że chyba nie miałam odwagi zabrać się za nie,
z obawy , czy podołam, bo jak wcześniej mówiłam
plecionki to nie moja bajka. Z tych drobiazgów jestem 
bardzo zadowolona,korzystałam z YT  z instrukcji
Sidonias handmade jewelry-Half Tila Ring.
Czy mi się udało?????  Ja uważam ,że tak. 







                                                                        *   *   *

                         cyt." Umieć wykorzystać czas -  oto jest szczęście....."
                                                                                                              Ralph Waldo Emerson

                                                                        *   *   *

4 komentarze:

  1. Urocze drobiazgi :)
    Mam pytanie - na czym zawiesiłaś wisiorki na zdjęciu 1, 2 i 3? Czy to jest gotowy łańcuszek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję galerio61 !
      Tak, to są gotowe łańcuszki o śr. około 3-4mm.
      Pozdrawiam Cię serdecznie!!!!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe obszycie kaboszonu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły naprawdę śliczne drobiazgi :) Chyba też się przytulę do tego tutorialu. Gratuluję wykonania! ;)

    OdpowiedzUsuń