środa, 2 sierpnia 2017

Różowy kwarc ....i skórka




                                            Na razie jeszcze się bawię tą techniką.
                                           Faktem jest,że bez pewnych narzędzi moje
                                           poczynania nie dają oczekiwanych efektów.
                                          No cóż, pierwsze koty za płoty,jak mówi stare
                                          przysłowie pszczół, może kilka razy 
                                          jeszcze spróbuję,a później wrócę znów  do 
                                         moich koralików. Poniżej pokazałam w jaki  
                                         sposób wykończyłam tył wisiorka.                    







                                     W ramach tak zwanego "oddechu od koralików " 
                                      zrobiłam parę  biżutków  metalowych , wykorzystując
                                      do ich  zrobienia znalezione półfabrykaty w moim archiwum,
                                      a to siatka miedziana z dodatkiem taśmy cyrkoniowej,
                                      kawałki łańcuszków różnego  rodzaju, zapięcia, których
                                      do tej pory nie użyłam,bo nie miałam "pomysła ",
                                      złamany floral ,kryształki odzyskane z jakiegoś dziwnego ,
                                      chińskiego  naszyjnika ........

                                                                         *   *   *

                            Pozdrawiam  serdecznie, każdego, kto miał ochotę i czas
                                                             aby tu zajrzeć..
                                   
                                                                        *   *   *

                           
                                                                      *   *   *

                          

5 komentarzy:

  1. Ten w skórze podoba mi się ogromnie. I te bransoletki - rewelacyjne zapięcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ataboh,cieszy mnie,że podobają Ci się moje prace,ale niestety z tego różowego kwarcu w pełni zadowolona nie jestem.To trochę nie tak ma wyglądać,ale może kiedyś dojdę do wprawy(jeśli będę nadal pracować ze skórką)Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam !!!!!

      Usuń
  2. Twój "oddech od koralików" daje całkiem fajne efekty :) Pooddychaj jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. galerio61,zastosuję się i pooddycham jeszcze trochę!!!!Tym niemniej, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa!!! Pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. oddychaj zatem głęboko i dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń