wtorek, 15 sierpnia 2017

Recykling love......










                                      Najdłuższy naszyjnik jaki do tej pory zrobiłam.
                                      Przeglądając Pinterest natknęłam się na naszyjniki tej
                                      właśnie długości, prawie do pępka..... Taki też umyśliłam
                                      dla siebie, używając tych materiałów,jakie znalazłam w swoim
                                      tzw "archiwum". Wyszło , co wyszło, ale mnie się podoba .
                                       I dynda koło pępka, co bawi mnie najbardziej !!!!
         
                                                                    *   *   *

                                       Wciąż coś wygrzebuję z archiwum  , pruję , poprawiam,
                                       zmieniam , dodaję lub ujmuję , bo ręce muszą wciąż coś 
                                      działać , a głowa kombinuje i kombinuje.  
                                      To już kiedyś było , inaczej , ale było i ktoś może to kojarzy,
                                      ale dzisiaj dodałam  żółte koraliki i inny łańcuch , i znowu
                                      mam coś nowego.
                                                  
                                                                     

                                                                       *   *   *

                                        cyt. " Zacznij tam , gdzie jesteś.
                                                               Użyj tego , co masz .
                                                                               Zrób, to , co możesz......"
                                                                                                       Artur Ashe

                                                                      *   *   *

1 komentarz: