sobota, 5 sierpnia 2017

Jaspis dendrytowy...









                                                                        *   *   *
                 cyt." Jak mawia stare chińskie przysłowie :
                                ... jak idziesz w górę, to się wszystkim kłaniaj , bo może
                                    będziesz wracał tą samą drogą......."       (temyśli.pl )                                                                                      
                                                                       *   *   *

                                                   

                                                                           *   *   *                                         

4 komentarze:

  1. nie widziałam jeszcze tak oprawionego kamienia, ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Już kiedyś tak oprawiałam,jest to u mnie jeden wielu sposobów,oprócz koralików,które są na pierwszym miejscu.Pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. Piękny kamień z subtelnym wzorem, w bardzo delikatnej oprawie :)
    Jagoda, u Ciebie jak zawsze mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. galerio61,dziękuję ! Jak tylko zobaczyłam ten kamyk, wiedziałam,że musi być mój!!!A oprawa, no cóż jego uroda mówi sama za siebie.Uważam,że więcej, byłoby już za dużo!!!!!Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń