piątek, 1 marca 2013

" Zielono mi ..."


                                                                          *   *   *


                                                                        *   *   *

                     
                          W oczekiwaniu na wiosnę ,  z koralików fire polish  w kolorze 
                          blue iris  emerald powstała ta bransoletka. Zestawienie  mosiądzu
                         z tą  magiczną zielenią fp bardzo mi przypadło do gustu. Szkoda
                         tylko,że nie mam więcej takich  rozdzielaczy,bo zrobiłabym jeszcze
                         bransoletki z innymi  koralikami lub kamykami. Nic straconego.

                                                                      *   *   *

                                      Pozdrawiam  serdecznie wszystkich obserwujących 
                                                         moje koralikowe zmagania .

                                                                     *   *   *

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, prosta, ale bardzo efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagodo... czy ty sypiasz? Tyle prac się pojawiło... każda jest godna uwagi, każda inna, każda wyjątkowa.
    Masz niesamowite wyczucie koralików... szacunek i podziw...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku czy ty masz pomysły gdzieś spisane jak można tak szybko tworzyć. Głęboki ukłon w twoją stronę:)podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę za Ataboh-masz niesamowite wyczucie koralików :) i typów i kolorów :) Podziwiam!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoleta. Kolory z morskich głębin są cudowne. Ale agatowe serce podbiło moje ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie zieleni z mosiądzem. Podziwiam Twój kunszt.

    OdpowiedzUsuń