poniedziałek, 10 lipca 2023

Zatęskniłam...

Po dłuższej nieobecności  zatęskniłam za swoim blogiem. 

Każdy z nas ma swoje  wzloty i upadki, tak i mnie dopadł ten stan pewnego rodzaju nieważkości.  

Pochłonęły mnie  inne sprawy , wpadłam w wir nauki nowej dziedziny ,czyli kaletnictwa.

Kto mnie zna , ten wie ,że we wszystkim co robię staram się być perfekcyjna. 

Niestety , samouctwo wymaga  "ogromnego poświęcenia" przede wszystkim czasu , cierpliwości ,

i co tu dużo mówić nakładów finansowych. 

Mimo wszystko mam ochotę pokazać Wam co udało mi się stworzyć do tej pory,  pomijając

dużo wcześniej pokazane prace.



                                                               Etui na telefon....



                                                               Etui- torebeczka na telefon...


                                          Jak na razie same etui , tu na zestaw kart do gry...

Wszystkie moje prace są wykonane z naturalnych skór , szyte ręcznie, stopniowo

będzie widać coraz bardziej starannie wykonane prace, co wcale nie znaczy, że 

są uszyte jak nakazuje fach kaletnika. Poniżej mała torebeczka tzw  do ręki:


                                                                          *   *   *


                           cyt. " Kiedy mam depresyjny nastrój , to nie wychodzę na ulicę ,

                                  żeby nie zarażać swoim smutkiem innych..."

                                                                                   słowa Wisławy Szymborskiej


                                                                           *   *   *

                                   |Czy ktoś tu jeszcze zagląda???????

                           DZIĘKUJĘ  i  ZAPRASZAM    PONOWNIE !!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz