sobota, 3 grudnia 2022

Moje nowe zabawki...

 








                            Uczę się z YT pracy ze skórą. Trudna to sprawa , ale jestem 

                               cierpliwa i bardzo chcę się nauczyć nowych umiejętności. 

                             Mam już wiele nowych prac,ale jak to często bywa, moje 

                             urządzenia elektroniczne  postanowiły odmówić mi posłuszeństwa.

                            Wszystko przez to,że postanowiłam zrobić mojej Wnuczce

                            etui na słuchawki do telefonu. Termin minął , inwestycja  w  materiały

                            i narzędzia pochłonęła co nieco... a etui nie ma.Zastanawiam się  czy

                           to nie " wyprawa z motyką na słońce" ale wszystko przede mną.

                          Trzymajcie kciuki....

                                                                  *  *   *

                          cyt." Głową muru nie przebijesz , ale jeśli inne  metody zawiodły,

                                             to spróbuj  i tej........"

 

                                                                *   *   *

                           Czasy blogów jakoś minęły , ale jeśli jeszcze ktoś  pamięta o mnie

                            to bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie !!!!!!!

                                                               *   *   *

                                       

1 komentarz:

  1. Blogi nie minęły, chociaż zatrważająco ich ilość się zmniejszyła. Sądzę, że to niestety wina Instagrama - wrzucasz zdjęcie, nic nie musisz pisać, a ludzie tylko lajkują i też nie muszą wysilać się na komentarze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń