niedziela, 28 marca 2021

Czekam na wiosnę....

 Pandemia ostro daje się nam we znaki, ale całe szczęście,że mam

swoje hobby.Bez tego chyba bym zwariowała. Jak do tej pory koraliki

i kamienie dawały mi ogrom szczęścia. Teraz trochę zwolniłam ,ale nadal

pracuję z moimi "małymi przyjaciółmi". Mam jeszcze w planie zrobić kilka

prac , a potem... cóż czas pokaże.





                                                                        *   *   *

                      cyt." Jeśli nic  ci się nie chce , pij wodę.

                              Będzie ci się chciało siku...."           Albert Einstein

                                                                        *   *   *

                           


                                                                          *   *   *

2 komentarze:

  1. Piękne kolory :) W tych trudnych czasach mnie też ratuje moje hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,Galerio61, hobby ratuje nam życie,a oprócz tego daje wiele radości! Pozdrawiam świątecznie !

      Usuń