piątek, 29 maja 2020

Naszyjnik z pirytem...

PIRYT, dla ciekawych , informacja tutaj:http://mz.pan.pl/pl/zloto-glupcow/

To mój kolejny piryt.Kilka już w swojej karierze zrobiłam , wszystkie
w towarzystwie koralików. Tym razem koraliki nie wchodziły w grę.
Chciałam jakoś inaczej  pokombinować i wykombinowałam.....
Plaster pirytu podkleiłam filcem  , dodałam element metalowy ..... przekopałam
moje "archiwum" znalazłam co nieco , i oto jest  nowy  naszyjnik z pirytem.
Efekt jaki jest , każdy może zobaczyć poniżej!






                                                                        *   *   *

                        cyt." Nie ma znaczenia , czy zostaniesz powalony ,
                                           ważne jest , czy wstaniesz...."

                                                                      *   *   *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz