sobota, 12 stycznia 2019

Jaspis z Uralu...






Nie lubię kwadratów , ale ten kamyk tak bardzo
mi się spodobał,że musiał być mój,
bez względu na kształt.

 Do obszycia tego jaspisu  użyłam  hematytowych
półowali , kostek  również hematytowych 2mm,
japońskich  koralików Toho hybrid 
w kolorze Metallic Warm Taupe , oraz do pikotek
koralików Toho Opaque Frosted Oxblood.
Całość jest podszyta naturalną skórką.




      Na temat jaspisu przeczytaj tu:https://blog.royal-stone.pl/jaspis-kamien-znany-od-wiekow/

                                                                         *   *   *

                          Za odwiedziny  serdecznie dziękuję i zapraszam ponownie.
                                                  
                                                                          *   *   *

                              cyt." Nie mam możliwości czynienia wszystkim dobra,
                                        ale mam możliwość by nikomu nie czynić zła....."
                                                                                                     
                                                                           *   *   *

                                 
                                                                      *   *   *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz