piątek, 23 marca 2018

Pietersit......moje marzenie






 


                                       Dalsze próby ,tym razem bez wzoru.Po prostu  kółeczka
                                       montowane na przemian 3 / 2 .

                                                                       *   *   *

               cyt." Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego
                                      jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek..."
                                                                                                               Charles Knight
                                                                      *   *   *

                                      Witam , dziękuję za odwiedziny i zapraszam  ponownie.

                                                                     *   *   *

5 komentarzy:

  1. Królewski kamień w królewskiej koronie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu,ja też uważam,że ten kamień jest królewski!!!!!

      Usuń
  2. Wybrałaś przepiękny okaz pietersytu i dałaś mu cudowną oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Caterino , że Ci się podoba. Starałam się,aby dać mu odpowiednią oprawę,i wydaje mi się,że mi się to udało.

      Usuń
  3. OMG! toż to kamienny szkic
    FRESKU Leonarda da Vinci!!!

    OdpowiedzUsuń