środa, 15 lutego 2017

Obsydian brązowy.... trzeci






                                        Trzeci  obsydian brązowy wykończyłam srebrem.
                                        Tym samym to już koniec tej mini kolekcji.

                                                                        *   *   *

                         cyt."  Rozwój bywa bolesny. Zmiany bywają bolesne,
                                  ale nic nie jest tak bolesne , jak tkwienie w miejscu,
                                  w którym jest Ci niewygodnie........ "             Cytaty.pl

                                                                       *   *   *
                                    Dziękuję  za miłe odwiedziny,zapraszam na następne.!!!


                                                                     *   *   *


                                                 OGI , moja walentynka !!!!!!!!!!!!

                                                                   
                                                Walentynka mojej młodości............

                                                                       *   *   *

                    Moje obsydiany :

                                         

                                                                    *   *   *

4 komentarze:

  1. Jak Ty to robisz, że każdy kamień dostaje idealną la siebie oprawę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ataboh, już przy zakupie wiedziałam,że muszą być tak różne, choć tak podobne.Dziękuję Ci bardzo
      i pozdrawiam !!!!!

      Usuń
  2. Po pierwsze całusy dla Ogiego - najpiękniejszej Walentynki ! Po drugie - wspaniałe wisiory! Bardzo mi się podobają - jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wygłaskaj ode mnie Ogiego ♥
    a TERCET zachwyca bez limitu!

    OdpowiedzUsuń