niedziela, 15 lutego 2015

Jaspis kwiatowy????

Tak właśnie nazwał sprzedawca ten kamyk.
Przyjmuję z całym dobrodziejstwem inwentarza,
że tak jest naprawdę. Ważne,że jest piękny i mi się podoba.
Kolor szary z bordowym to dość  rzadko spotykany zestaw,
choć nie raz miałam taki w swojej"karierze" na sobie.





                                                                          
                               cyt. "  Nie obniżaj swojej wartości przez porównanie się do innych.
                                         Prawdą jest,że każdy z nas jest inny , co sprawia ,
                                                       że jest  zupełnie  w y j ą t k o w y ..."
 
                                                                             *   *   *

4 komentarze:

  1. Poprzedni wisior z pirytem był taki piękny, że zabrakło mi słów i nie napisałam ani słowa w komentarzu. Dzisiejszy postanowiłam skomentować, bo to biżuteryjne dzieło sztuki. Jest piękny, a połączenie koloru bordowego, szarego oraz srebrne dodatki to mega eleganckie połączenie. W tym wisiorze będziesz wyglądała iście królewsko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, on ma taka nazwę, bo te ciemne punkty układają się w kształt kwiatków.
    Zajrzyj do reprodukcji malarstwa impresjonistycznego - tam kwiatki s malowane jako barwne plamy, zatarte są kształty poszczególnych płatków. Bardzo ładnie go oprawiłaś.
    Już dawno odkryłam, że świetnie komponuje się szary z różowym lub czerwonym. Miałam kiedyś sweter w szare i czerwone romby- wyglądał super!!.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell, bardzo lubię Twoje komentarze , dziękuję Ci bardzo !!!

      Usuń