wtorek, 18 września 2012

Bransoletka dla Magdy....


                                                                           *   *   *


                                                                            *   *   *


                              Bransoletka dla mojej Córci Magdy- na wyraźne  życzenie z takich
                              właśnie koralików i taki właśnie wzór. Coś mi się zdaje,że nie ostatni raz 
                              zastosuję  ten wzór , bo bardzo mi się podoba. Dzięki Poranna Gazeto!!!
                              Użyłam tu koralików Toho w kolorze metallic amethyst gun metal, 
                             permanant finish silover lined milky pomegranate, gold lined crystal.
                             Jako  dodatek zrobiłam obrączkę w ten sam wzór.  Mam nadzieję,że
                             wyobrażenie o "przedmiocie" będzie równe  zachwytowi  nad "przedmiotem"
                             gotowym. 
                                                                       *   *   *

5 komentarzy:

  1. Jest cudna i obrączka do kompletu oj córka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, masz rację, bransoletka bardzo się podoba,a Młoda już nosi obrączkę!!! Pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. Jest rewelacyjna..., a obrączka WOOOOOOW. Cudeńka prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, i bransoletka i obrączka. Świetne kolorystycznie, nie mówiąc już o wykonaniu.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik, córa ma szczęście, Mama zawsze jakieś oryginalne biżu sprezentuje:)

    OdpowiedzUsuń