sobota, 17 września 2011

Witam !

Witam  w moim królestwie. Jako,że mam możliwość władać nim dopiero od wczoraj, więc oszalałam
 na punkcie możliwości wrzucania dowolnej ilości zdjęć . Mam nieprzerwana ochotę pochwalić się moimi pracami. Bardzo proszę o wyrozumiałość i oczywiście o komentarze. Praca z koralikami daje mi ogromną
 przyjemność i nie zamieniłabym jej na inną, chociaż mogę szyć, haftować, robić na drutach ,ale nic nie daje mi takiego zadowolenia z wykonanej pracy jak " ci mali , drobni przyjaciele" no i oczywiście  kochane kamyki.
 
                                   Ten elegancki wisior wykonano metodą haftu koralikowego.
                                   Plaster perłowy  otoczony został koralikami w kolorze beżu i brązu.
                                   Wykończony został naturalną skórką i zawieszony na skórzanym ,
                                   plecionym  rzemyku o długości  około 50 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz