niedziela, 28 października 2012

Na jesienną chandrę.....

                                                                    
                                                                  *   *   *


                                                                    *   *   *

                       
                          No cóż , nie jest to żadna rewelacja,ale kupiłam kiedyś koraliki rurki , 
                          wyglądały dosyć porządnie,czyli równo, ale niestety , okazały się do
                          tak zwanej " bani " !!!!. Nierówne, uszkodzone po prostu szkoda gadać!
                          Jednak co kupione, to zapłacone , przecież nie wyrzucę, trzeba coś z nich
                          zrobić i  przyszło mi na myśl,że juz takie coś robiłam, pamiętacie chyba 
                          z wcześniejszych postów " Pancernika "?  Ten okazał się być równie
                          łatwy w robocie, a koralików starczyło tylko na taki krótki sznur.
                          Kolor mój , czyli metalic iris brown, długość akuratna, mam znowu
                          coś nowego !!!!!!!  W sam raz do swetrów  z dekoltem w serek !
                         
                                                              *   *  *
                                             
                           Przysłowie japońskie mówi : 
                                                      " z uśmiechem na twarzy człowiek
                                                      podwaja swoje możliwości.....  " więc życzę Wam
                                                      ciepła i wielu uśmiechów w tworzeniu rzeczy pięknych .
                                               
                                                               *   *   *

8 komentarzy:

  1. No ja też, zainspirowana Twoimi pracami, używam do sznurów wszystkich koralików, nawet tych najbardziej nierównych, efekt czasami jest bardzo oryginalny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje niewprawne oko nie widzi żadnych nierówności, mnie się podoba;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak skóra węża! Kochana, Twój naszyjnik jest na TOPIE!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, oryginalny i pasujący do wszystkiego naszyjnik . pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam ciepło za miłe słowa;"w prostocie jest piękno " powiedziała któraś z Was i to się sprawdza w praktyce. Ślę serdeczne pozdrowienia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nekem is tetszik, nagyon mutatós!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe remedium na chandrę, nic tak nie poprawia kobiecie samopoczucia jak piękna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń