niedziela, 28 października 2012

Dziękuję ......

Dziękuję  bardzo  Turkusowym Koralom i Kasiakart 
za wyróżnienia. Bardzo jestem szczęśliwa,że moja 
twórczość podoba się innym, że nie robię tego " sobie
a muzom ".  Niestety nie  jestem w stanie wybrać 
kilku wyróżniających się blogów ,ponieważ wszystkie 
do których zaglądam są wyróżniające się, każdy w inny
sposób, każdy ma swój klimat , styl  i nie potrafię wskazać,
że ten jest lepszy od innego. Proszę wybaczcie mi to wyłamanie
 się z zasad  wyróżniania .   Z ogromną przyjemnością zaglądam
do wszystkich blogów i tych ,które obserwuję i tych umieszczonych
na innych blogach jako obserwowane.  Zatem jeszcze raz dziękuję 
za wyróżnienie i  zabieram się do  wizyt u WAS  WSZYSTKICH,
do podziwiania  i  łapania inspiracji  z prac przez Was wykonanych.

                               *   *   *
                 Dziękuję  za komentarze , oczywiście wszystkie
                 są dla mnie bardzo cenne , witam jednocześnie 
                 nowe obserwatorki i zapraszam do komentowania.
                              
                             *   *  *

2 komentarze:

  1. Gratuluje wyróżnienia , myślę że i humorek sie poprawił

    OdpowiedzUsuń