niedziela, 29 kwietnia 2012

Naszyjnik " Szarotka "

                        Od poprzedniego posta , gdzie zaprezentowałam  naszyjnik
                        "Słoneczny " z wyplecionym sznurem  w technice  herringbone
                        tak mnie "wzięło " ,że wykonałam jeszcze jeden taki sznur, tym 
                        razem  do akrylowego kaboszona z "szarotką",bo tak nazwałam  
                        wzór na kaboszonie. Ten również  czekał na  coś,na czym
                        mogłabym go zawiesić, bo odpadał rzemyk, koraliki  i inne 
                        pomysły mi nie pasowały. Dzięki  ściegowi herringbone nareszcie
                        jest  w pełni  gotowy do zaprezentowania większej publiczności. 

                                                                 *   *   *

 
                                                                         *   *   *

 
                                                                                *   *   * 


                                                                              *   *   * 

                                 
                                                                        *   *   *                
                                         Koraliki Toho  hybrid galvanized goldenrod , bronze'
                                         oraz koraliki fire polish  metalic iris brown, zapięcie 
                                        magnesowe w kolorze złota.

                                                                            *   *   *  

7 komentarzy: