poniedziałek, 16 kwietnia 2012

" Dwaj towarzysze "




                                   "Dwaj towarzysze" - niby takie same , a jednak różne.
                                    Miały być  takie same jak mój pierwszy dalmatyńczyk.
                                    Zrobione na zamówienie , ale jednak nie mogłam oprzeć
                                   się pokusie i zrobiłam każdy  trochę inaczej. Nie   potrafiłam  
                                   zmusić się do  zrobienia identycznych ,muszą różnić się choć trochę.
                                   Ten pierwszy  ma matowe koraliki , a ten drugi błyszczące.
                                   Znowu zadam to samo pytanie co poprzednio, ciekawa jestem 
                                   czy spodobają się  zamawiającemu.
                                  
                                                                             *   *   *

                        Jak Wam się podoba mój  maleńki "Frodo" ? Ma tylko 2,5 cm  średnicy.
                        Nie mogłam się mu oprzeć. Jak tylko go zobaczyłam,musiałam go mieć.
                        Nawet nie wiem jaki to kamień,bo sprzedawca też nie wiedział. Nieważne,
                        i tak jest piękny.Uroku dodaje mu ten  brązowy rzemyk z  błyskiem starego złota.

8 komentarzy:

  1. Nagyon mutatósak a dalmatás medálok, mindkét variáció tetszik!!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba jaspisy ładnie oprawione, ale chyba lepiej wygląda ten z błszczącymi koralikami.I z pewnością będą się podobać, nie ma obaw.Co do "Frodo"- chyba zmieniłabym mu to coś, czym jest przymocowany do rzemyka.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba dalmatyńczyki śliczne, bardziej podoba mi się ten z matowymi koralikami... ale drugi też super. Ten kremowy kolor jest idealny. Też mam opory przed powtarzaniem wzoru, ale w wyjątkowych sytuacjach nie ma wyjścia...
    Frodo fajny, może to jakaś odmiana agatu?
    Ale ciężko stwierdzić po zdjęciu...
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze i odwiedziny!!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne wyroby a "Frodo" podoba mi sie taki jaki jest, ma jakas magie w sobie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się bardzo podobają te dwa "dalmatyńczyki" i jeden i drugi tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze-miłe memu sercu komentarze.

    OdpowiedzUsuń