środa, 8 lutego 2012

Dziękuję za wyróżnienie

                      
Dziękuję za miłe memu sercu wyróżnienie ,którym to 
 obdarzyła mnie  AgapeArt. 

 Kilka słów o mnie :  
1. uwielbiam koralikować 
2. lubię czytać ,bo jestem ciekawa życia
3. kocham góry -szczególnie nasze Beskidy
4. uwielbiam przebywać w towarzystwie mojej  wnusi Ali
5. przepadam za trylogią Tolkiena ,oczywiście chodzi mi  o film
6. słucham muzyki - bardzo różnej ( byle było spokojnie i melodyjnie)
7.jestem w ciągłej sprzeczności z komputerem,który wciąż jest na " nie ".

Chciałabym do dalszej zabawy kogoś zaprosić , ale na razie nie jestem w stanie wybrać kogoś
szczególnie.
Wszystkie odwiedzane przeze mnie blogi zasługują na wyróżnienie,stąd  taka moja decyzja.
 Bardzo wszystkim dziękuję za serdeczności, za wspaniałe komentarze , za tak bardzo  pozytywne oceny moich prac.  Jeszcze raz serdecznie dziękuję.
                         Chciałabym tą drogą podziękować  N.Su-Fi , bo to  dzięki niej założyłam tego bloga .          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz