niedziela, 4 sierpnia 2019

Taniec ognia .....

Dla osób zainteresowanych , przedstawiam kolejność
powstawania obrazu "Taniec ognia":
Obraz malowany po numerach.





                                Nie wytrzymałam i  musiałam kupić następny obraz.
                                Tak bardzo podoba mi się malowanie ,że nie wiem co jeszcze
                                wymyślę. Na razie podziwiam i podziwiam te moje baletnice,
                                cieszę się nimi i zarazem martwię się co dalej.

                                                                 *   *   *

                             cyt." Nie wszyscy jesteśmy ignorantami,ale nie wszyscy
                                              ignorują te same rzeczy..."       Albert Einstein

                                                                *   *   *

                                        

2 komentarze:

  1. Ja do malowania jestem totalnym beztalenciem, nawet kółko wyjdzie w kwadracie :( Ale widzę, że tak bym potrafiła ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, tylko spróbuj,to doskonała zabawa i relaks.Spodoba Ci się, zapewniam.

    OdpowiedzUsuń