środa, 24 maja 2017

Jaspis z..... wilkiem !!!!!!!








                                                Mój nieoceniony model  OGI....


                                Jeżeli kogoś zainteresuje temat,to przepiękne  kamienie z grawerami
                                można nabyć  w firmie " Enigma Blue Technologies " 
                                u Hani Balickiej  "BLUE WOMAN "   - hania@enigma.net.pl
                                Gdyby ktoś był zainteresowany jakich materiałów użyłam do 
                                stworzenia tego wisiora to wymienię poniżej:
                                 - koraliki Miyuki Square 1,8 Matte Color Dark Copper
                                 - Matte Color Khaki Iris
                                 - Miyuki Delica Metallic Grey Pink Matted
                                 - Matubo 8.0 Matte Metallic Zinc Iris (wybrane tylko  stare złoto)
                                 - Matubo 8.0 Matte Metallic Flax
                                 - oraz koraliki Briks 6x3 w trzech kolorach
                                 - całość jest podszyta naturalną skórką w kolorze brązu
                                 - do nośnika z łańcuszka dodałam jaspis kalahari i koraliki FP
                                    Cathedral 6mm w kolorze Opaque Jet-Bronze
                                - jako  krawatki użyłam tulejki z mosiądzu.
     
                                                                         *   *   *

                                     cyt. " Osoby, do których najtrudniej się zbliżyć,
                                               okazują się najbardziej warte tego,
                                                   żeby je poznać........"         Tami Hoag

                                                                      *   *   *

          
                                                                   *   *   *
                                             

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jak tylko zobaczyłam kaboszony grawerowane u Blue Woman , postanowiłam zaraz zakupić i ......wiadomo.Pozdrawiam !!!!

      Usuń
  2. Wilki zawsze mnie fascynowały!

    OdpowiedzUsuń