czwartek, 29 września 2016

Perełki w mosiądzu....






                                 ......i mnie dopadła jakaś niemoc!  Łapki mimo wszystko
                                 chcą coś robić, więc dopadłam  "takie coś" w kolorze mosiądzu,
                                 perełki  w kolorze oliwkowym i ...omalże tradycyjnie , guzik...
                                 Wybrałam koraliki Toho TT w kolorach  Matte Color Dark Olive,
                                 oraz Matte Bronze i  poszło !!!!!!! Acha, jeszcze guzik ,skórka do
                                 podszycia i łańcuszek , trochę  pracy i oto jest !

                                                                      *   *   *

                             cyt." Jeśli nie spełniam Twoich oczekiwań, nie obrażaj się.
                                   Przecież to są Twoje oczekiwania, a nie moje obietnice..."
                                                                                                                  Friedrich Hebbel
                                                                      *   *   *

                                Witam Was , zaglądających tu już od dawna,
                                witam tych ,którzy tu wpadli niedawno,
                                witam tych, którzy tu może kiedyś trafią...
                                 Wszystkim Wam serdecznie dziękuję!!!!!

                                                                     *   *   *

3 komentarze:

  1. Dzięki cudom takim jak to polubiłam mosiądz. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie noooo :)))))) mam w domu taki owalnoidalny element. I do głowy by mi nie przyszlo jakie cudo możńa z jego użyciem powołać na tne świat! rewelacyjny pomysł i śliczna kolorystyka. Super ciekawy oryginalny naszyjnik! Gratuluję @@

    OdpowiedzUsuń