niedziela, 16 września 2012

Bransoletka " ZIG- ZAG " bis


                                                                      *   *   *


                                                                     *   *   *


                                                                         *   *   *
                               Ludzie!!!! Ja chyba zwariowałam !!!  Zabrałam się za  robotę
                              z koralikami  Toho  treasures !!!!   Nigdy bym nie przypuszczała,
                              że można z taką przyjemnością  dziergać tak drobnymi koralikami..
                              Przyznać muszę,że po nierównych  Charlottes  myślałam  nigdy więcej 
                              takich maluchów!!! Oczywiście jako wykończenie koronki  do obszywanego
                              kaboszona, owszem, ale więcej  - nie. No, te są super!!!  Sama przyjemność,
                              tym bardziej,że wzór też bardzo mi  przypadł do gustu. Oceńcie same ,
                             czy nie (przepraszam za samo chwalenie  )  jest piękna???? 
                             Użyłam do jej wwykonania koralików, w których ostatnio się zakochałam, 
                             czyli matowych.  Treasure  frosted metallic iris green brown , oraz matte bronze,
                             oraz permanent finish matte galvanized aluminium , te są round  15.
                              Niestety z powodu mi nieznanego , wkradł się jeden błąd. Widać go jak na 
                              widelcu!!!!!  Ale i tak jestem dumna jak paw !!!
                                                                    
                                                                   *   *   *

                                Ostatnio usłyszane:  " jak mąż nie rozumie żony, to idzie się napić,
                                                                 a jak wraca, to żona go nie rozumie !!!!  "

                                                                 *   *   *

                                           Serdecznie pozdrawiam  odwiedzających mnie ,
                                            tym samym dziękując za pozostawiane ślady  w 
                                                     postaci przemiłych komentarzy  !!!

                                                                 *   *   *

13 komentarzy:

  1. Gdybyś nie wspomniała o błędzie, to bym nawet nie zauważyła. Ale i tak jest śliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo tymi koralikami świetnie się robi, ślicznie do siebie przylegają i równo to wychodzi. Tymi cylindrycznymi świetnie się robi takie bransoletki i tka na krosnach. Można nimi również haftować obrazki na kanwie. Jedyny mankament,że są droższe od tych okrągłych.Znam jeden adres, gdzie można kupić również nieco większe, w rozmiarze 8.
    A błąd minimalny, zauważyłam go dopiero po powiększeniu zdjęcia.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransa super, a koraliki faktycznie, są bardzo "przyjemne" we współpracy :)) Szkoda tylko, że w większości wzorów zawsze występują te w rozmiarze 11o, a w Polsce najłatwiej jest dostać 12o, no ale nie można mieć wszystkiego ;)

    A co do błędu - wyczytałam kiedyś, że Indianie, kiedy pletli swoje koralikowe cuda, nazywali takie "pomylone" koraliki (w wolnym tłumaczeniu) koralikami duszy. I czasami nawet specjalnie robili błąd, bo uważali, że to tak ładnie symbolizuje, że nic, co jest stworzone ludzką ręką, nie może być idealne.

    (Chociaż ja tam wolę, jak moje plecionki są idealne, ale to tłumaczenie jest dla mnie wystarczająco dobre, żeby nie poprawiać całego naszyjnika, jak gdzieś wkradnie mi się jeden błąd ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shenny, bardzo dziekuję za komentarz, a wytłumaczenie błędu jest rewelacyjne!!! Mimo tego będę się starała,aby moje prace były idealne!!! ( w co wątpię, bo nigdy nie jestem zadowolona do końca ze swoich prac) Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  4. Violu, bardzo się cieszę ,że Ci się podoba !!!
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest! prostota często zwycięża, bardzo mi się podoba prosty wzór i kolory:)

    OdpowiedzUsuń