czwartek, 20 września 2012

Bransoletka " Zaplątana..."

   
                                                                        *   *   *

 
                           Zaplątałam się w bransoletki, jak nic. Bardzo mnie zainteresowały nowe
                           sploty, nowe koraliki  , nowe pomysły się kłębią w głowie...
                          Ta bransoletka powstała na wyraźne zamówienie pewnej Pani. Musi 
                           być czarno srebrna ze środkiem takim jak "Czarny twins".
                           Oprócz czarnych  Twinsów ,użyłam jeszcze  czarne cubes 3mm oraz 
                           permanent  finish galvanized aluminium.
                           
                                                                     *   *   *

                    cyt. " Jeśli kobieta jest szczęśliwa , jest także piękna... "
                                                                                                         Sophia Loren
                                                                    *   *   *

                                        Witam nowe  obserwujące Panie , pozdrawiam wszystkie
                                               obserwujące panie  i dziękuję za komentarze.

                                                                   *   *   *

10 komentarzy:

  1. O! Bardzo ciekawa bransoletka! Ta pewna Pani ma dobry gust! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne robisz te bransoletki, co jedna to ładniejsza, a ta wyszła świetnie.Pozdrawiam Cie cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka, ciekawy wzór, gdzie znalazłas schemat?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie.
    Schemat znalazłam u Weraph, w blogu Koraliki Tudzież. Jest bardzo czytelny, a ja zrobiłam go troszkę inaczej, czyli po swojemu.
    Pozdrawiam Was gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagyon szép, elegáns karkötő!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bransoletka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń